„Odmori za dobro“ uskoro u BiH
Nestlé je predstavio prvu KitKat čokoladu napravljenu od kakaa dobivenog od porodičnih poljoprivrednih domaćinstava koji učestvuju u programu kompanije s ciljem ubrzanja prihoda (Nestlé Income Accelerator). Ova KitKat čokolada ima za cilj povezivanje potrošača s poljoprivrednicima u Nestlé programu kao i podizanje svijesti o održivosti kakaa koji se koristi u čuvenim čokoladnim štanglicama.
Inovativni program je pokrenut u januaru 2022. kako bi pomogao smanjenju jaza u prihodu porodica koje se bave uzgojem kakaa i smanjio rizik od dječijeg rada. Istovremeno, nastoji unaprijediti prakse bolje poljoprivrede i promovirati rodnu ravnopravnost, osnažujući žene kao nositelje pozitivnih promjena. Program podržava porodice koje se bave uzgojem kakaa ukoliko upišu svoju djecu u školu, primjenjuju dobre poljoprivredne prakse, bave se agrošumarstvom (šumskom poljoprivredom) i raznovrsnim izvorima prihoda.
Nestlé-ov program ubrzanja prihoda do sada je podržao više od 10.000 porodica na Obali Slonovače i planira se proširiti na Ganu ove godine kako bi obuhvatio ukupno 30.000 porodica. Do 2030. godine, program ima cilj dosegnuti procijenjenih 160.000 porodica koje se bave uzgojem kakaa u globalnom lancu snabdijevanja kompanije Nestlé kako bi stvorio uticaj na velikoj skali.
Nestlé je sarađivao s različitim partnerima i dobavljačima kako bi transformirao svoje globalno snabdijevanje kakaa i postigao potpuno praćenje i fizičku izdvojenost kakaa dobivenog iz programa Income Accelator. To znači mogućnost praćenja cijelog puta zrna kakaa od porijekla do tvornice, čuvajući ih fizički odvojenima od drugih izvora kakaa.
Kakao masa iz programa ubrzanja prihoda pridržava se najviših standarda praćenja, osiguravajući “čuvanje miješane identifikacije”, omogućujući praćenje i čuvanje kakaa odvojeno. Osim toga, do sredine 2024. godine, Nestlé planira koristiti izdvojeni kakao puter za sve svoje KitKat čokolade u Evropi, s namjerom za proširenje na druge regije u narednim godinama.
“KitKat je dosljedno prihvatio inovacije, orijentišući se na svoju prepoznatljivu frazu „Napravi pauzu, uzmi KitKat“. Danas, ova inovacija pretvorena je u inicijativu „Odmori za dobro“ koja stavlja farmere kakaa u središte našeg proizvoda putem našeg programa ubrzanja prihoda“, kazala je Corinne Gabler, voditeljica konditorskog programa i sladoleda u kompaniji Nestlé. “Nismo mogli zamisliti bolji brend od KitKata da predstavlja naše napore u stvaranju značajnog uticaja u zajednicama koje se bave uzgojem kakaa.”
KitKat “Odmori za dobro” bit će dostupan na policama prodavnica od januara 2024. godine u 27 evropskih zemalja, a od maja 2024. godine i u Velikoj Britaniji. Osim toga, posebno izdanje KitKata sa 70% tamne čokolade, također napravljene od kakaa dobivenog iz programa ubrzanja prihoda, bit će lansirano na tržište Velike Britanije kao pilot projekt.
„Nestlé je i ovim programom još jednom potvrdio svoju društvenu odgovornost, osiguravajući uslove uzgajivačima kakaa, kao i prihode koji omogućuju zaštitu i školovanje djece. Što se tiče bosanskohercegovačkog tržišta mogu reći da je na ovom tržištu KitKat čokolada popularna, kao i u cijelom svijetu. Godišnje svaki peti stanovnik BiH pojede bar jednu KitKat čokoladicu. Ova omiljena poslastica će se
do 2025. godine umjesto u plastičnoj ambalaži, pakovati u reciklirajućem papiru“, izjavila je Daniela Yordanova, Izvršna direktorica konditorskih proizvoda tržišta Jugoistačne Evrope.